CHAT Villa Nurman

Sunday, March 15, 2009

Majlis Pertunangan Along Hafeez



Haa.. nie le orangnyer... along hapiz.. Name glamernye.. emon. He he he Handsome oooo.. OK long, control perot..... Anyway, Kami sekeluarga mengucapkan tahniah buat along dan ida atas ikatan pertunangan diorang. Mudah2an jangan tunggu lame sangat.. kawen jeks...


Nie plak mase kat umah aku.. sumer dah ready nak pi rumah sebelah... punye le kecoh.. Maklom le anak sulong yang nak bertunang nih... Dan macam biase, anak dare aku sorang nie tetap nak jadi perhatian ramai... Kakak tepi le sket.. papa nak snap nih... Kat situ ade KakLong, bang azim, Ayid, shila, bangmai, kak sareah, mi segera eeka, mak mentue aku, busu, aween dan... sape le plak pakai tudong kuning sebelah bang mai tu ?????????? E Ehh bini aku.. Hi darling.....


Di pendekkan citer,.. sampai la kat umah sebelah.. Bang azim bawak keter perghhh.. ngantok aku nak follow. For sure bang mai pon tak leh tahan nak tekan jek... 2.0 nak bawak slow... susah arr... Ok dah dah... nie kat depan umah ida, tapi keter sumer entrance ikot blakang... Unik gak Felda.. tapi permai ler... terase jek damai kampung. dan secara rasminyer kiter melantik Bang Mai yang macho jadik ketue rombongan.




Nie plak gambo pihak Ida, Yang tengah2 tu pakcik dia yang jadik tukang cakap.. Cool mcm politician... Anyway, just nak express rase terharu aku sekeluarga dengan sambutan dari keluarga ida.

Akan bersambung............. Tapi kalau setakat nak nengok gambo ade kat bawah nu.... slide show












No comments:

Post a Comment

My Happy Family